FAQ

VERZENDING

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden op maandag, donderdag, vrijdag en zaterdag.
Op dinsdag, woensdag en zondag verwerken of verzenden wij geen bestellingen.

Hoe lang duurt de levering?

  • België: 1–2 werkdagen

  • Nederland: 1–3 werkdagen

  • Luxemburg: 2–4 werkdagen

  • EU: 3–7 werkdagen

Let op: bestellingen die op onze sluitingsdagen binnenkomen, worden verwerkt op de eerstvolgende verzenddag.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen België wordt verzonden via bpost vanaf €8,35.
Gratis verzending vanaf €60.
Internationale verzendkosten worden automatisch berekend aan de kassa.

Krijg ik een Track & Trace code?

Ja, zodra je pakket verzonden is ontvang je automatisch een e-mail met een trackingscode.


BESTELLINGEN

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik betaald heb?

In veel gevallen niet, omdat we bestellingen snel verwerken.
Neem zo snel mogelijk contact op via info@marleyandme.be — dan kijken we of aanpassingen nog mogelijk zijn.

Ik ontving een fout artikel of beschadigd product. Wat nu?

Neem binnen 48 uur contact op met foto’s via info@marleyandme.be.
We lossen dit uiteraard op.


RETOUREN

Wat is jullie retourtermijn?

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling om een retour aan te vragen.

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn volledig voor de klant, behalve als het product beschadigd of fout geleverd werd.

Hoe vraag ik een retour aan?

Stuur een mail naar info@marleyandme.be met je ordernummer en reden van retour.
Je krijgt dan de juiste instructies.

Moet ik gratis actie-items ook terugsturen?

Ja.
Wanneer je een gratis item kreeg door een actie of promotie, moet dit onbeschadigd en ongebruikt worden mee teruggestuurd.
Zonder het gratis artikel kunnen we geen terugbetaling uitvoeren.

Kan ik items gekocht bij een reseller/stockist terugbrengen?

Nee.
Wij nemen alleen artikelen terug die aangekocht zijn:

  • via onze webshop

  • in onze winkel

  • in een van onze officiële pop-ups

Aankopen bij stockists, resellers of andere winkels moeten daar worden teruggebracht.


PRODUCTEN

Zijn jullie producten handgemaakt of lokaal geproduceerd?

(Je mag dit aanpassen naargelang je aanbod.)

Zijn de maten van jullie producten correct?

We doen ons best om onze maatinfo zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.
Bij twijfel mag je ons altijd contacteren via mail of social media.


WINKEL & POP-UPS

Hebben jullie een fysieke winkel?

Ja, ons adres is:
Antoine Bréartstraat 17, 8300 Knokke.

Waar kan ik jullie pop-ups terugvinden?

Volg ons op Instagram of schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze pop-up locaties.


CONTACT

Hoe kan ik jullie bereiken?

Gesloten op dinsdag en woensdag (feestdagen of vakanties = open ,ookal is het onze sluitingsdag)

📧 info@marleyandme.be
📍 Antoine Bréartstraat 17, 8300 Knokke, België
☎️ +32 50 59 87 77